RomanianItalianEnglish (UK)French
LOADING
PREV
NEXT
http://bf-consulting.ro/modules/mod_image_show_gk4/cache/slide1gk-is-338.png
http://bf-consulting.ro/modules/mod_image_show_gk4/cache/slide2gk-is-338.png
http://bf-consulting.ro/modules/mod_image_show_gk4/cache/slide3gk-is-338.png

Imbunatatirea performantelor

Odata ce afacerea incepe sa aiba randament scazut este usor ca problemele sa iasa de sub control si este crucial sa obtineti ajutor si indrumari de la consultanti specializati si cu o bogata experienta. In orice tip de companie se doreste dezvoltarea organizationala, care poate fi obtinuta printr-o analiza de diagnostic

Servicii de proiectare si inginerie

Serviciile de proiectare si inginerie au la baza un studiu de fezabilitate, studiu ce cuprinde un amplu raport al unui plan de afaceri, plan demarketing, studiu tehnic, studiu de piata, etc. Intocmim studiul de fezabilitate cu scopul de demonstra daca afacerea sau investitia in sine este fezabila. Studiile de fezabilitate

Administrarea si managementul afacerilor

Intrucat orice societate comerciala necesita o cunoastere detaliata a modului de functionare a pietei, a legislatiei si a autoritatilor care o guverneaza, specialistii nostri se angajeaza sa analizeze structura organizatorica a acesteia, incepand cu incheierea unui contract, continuand cu identificarea riscurile care ar putea afecta activitatea firmei si metodele de

SERVICII OFERITE ADMINISTRATIEI PUBLICE

Servicii de proiectare, dirigentie, inginerie civila si industriala

Serviciile mai sus mentionate au la baza un studiu de fezabilitate, studiu ce cuprinde un amplu raport al unui plan de afaceri, plan demarketing, studiu tehnic, studiu de piata, etc. 

Intocmim studiul de fezabilitate cu scopul de demonstra daca afacerea sau investitia in sine este fezabila. Studiile de fezabilitate sunt instrumente utilizate in negocierea cu investitorii, dar si instrumente de decizie manageriala.
Prin studiul de fezabilitate, specialistii nostri elaboreaza, pe langa studiul tehnic al proiectului, si un plan financiar care analizeaza bugetul de investitii necesar implementarii proiectului.

Contabilitate si gestiunea administratiei locale

Contabilitatea si gestiunea administratiei locale este elementul cheie sau, mai ales, motorul unei institutii.
Serviciile oferite de noi sunt:

  • efectuam pentru institutia dvs. contabilitatea si gestiune administratiei publice ;
  • realizam si intocmim bugetul de venituri si cheltuieli al administratiei locale;
  • intocmim statele de salarii ale angajatilor dvs.;
  • intocmim toate actele de care are nevoie institutia dvs. si salariatii acesteia: contract de munca, decizii de incetare, majorari de salarii, acte aditionale, etc.
  • oferim consultanta privind salarizarea, fisele de post, dar si consultanta privind regulamentul de ordine interioara.
  • Intocmirea planului de achizitii si a celui de investitii;

Consultanta comerciala si studii de prefezabilitate

Cresterea profesionale a managerilor este esenta tuturor activitatilor desfasurate in orice companie, asadar serviciile de consultanta manageriala oferite de compania 

BF Consulting & Management au ca rezultat optimizarea potentialului unui manager in relatiile cu mediul organizational in care lucreaza.eficientei

In noul context de afaceri, institutiile trebuie sa se adapteze noului mediu prin reconsiderarea strategiilor operationale, structurilor, resurselor si instrumentelor de management. Consultantii nostri pot oferi o gama larga de servicii conducand la imbunatatirea realizarilor financiare si operationale.

Analiza structurii costurilor: Ne angajam sa lucram cu institutii pentru atingerea obiectivelor acestora de control al costurilor, fara a avea un impact asupra eficacitatii si eficientei institutiei, ci doar dezvoltarii lor.

Imbunatatirea performantelor: Odata ce afacerea incepe sa aiba randament scazut este usor ca problemele sa iasa de sub control si este crucial sa obtineti ajutor si indrumari de la consultanti specializati si cu o bogata experienta.
In orice tip de companie se doreste dezvoltarea organizationala, care poate fi obtinuta printr-o analiza de diagnostic completa, la nivelul intregii firme. Prin analiza oferita de consultantii nostri se identifica principalele compartimente din cadrul organizatiei unde trebuie actionat pentru schimbari sau dezvoltare.

Planificare strategica si operationala:

  • Analiza si verificarea obiectivelor firmei;
  • Evaluarea structurii organizationale;
  • Analiza activitatilor interne;
  • Stabilirea punctelor forte si a punctelor slabe;
  • Analiza si verificarea responsabilitatilor si sarcinilor mentionate in fisa postului.


Servicii in domeniul managementului financiar/riscului financiar:

  • Analiza/modificarea bugetului anual al firmei;
  • Analiza si verificarea declaratiilor financiare ale firmei;
  • Analiza si verificarea rapoartelor de cash flow;
  • Evaluarea indicatorilor curenti de performanta;
  • Analiza, verificarea si dezvoltarea planului de profit anual;
  • Definirea si tintirea potentialelor castinguri anuale;
  • Stabilirea structurii ratei de facturare competitive.

Audit intern si audit financiar

Auditul intern exista si functioneaza in toate organizatiile, oricare ar fi domeniul de activitate al acestora si cuprinde toate activitatile desfasurate in cadrul entitatii. Prin auditul intern, ajutam instituia sa-si indeplineasca obiectivele sale prin imbunatatirea eficacitatii managementului riscului, controlului intern si procesului de conducere. De asemenea, prin auditul intern mai oferim departamentelor din organizatie, o opinie obiectiva asupra managementului riscului. Principalele noastre preocupari, in ceea ce priveste Auditul Intern, sunt:

de a verifica daca activitatea institutiei este in conformitate cu politicile, programele si managementul acestuia, conform prevederilor legale;

  1. de a evalua cat de adecvate sunt controalele financiare si nefinanciare dispuse de conducerea entitatii economice, si daca acestea sunt aplicate si in ce masura, in scopul cresterii eficientei activitatii institutiei;
  2. de a identifica metodele de prevenire a fraudelor si a pierderilor de orice fel;
  3. de a evalua cat de adecvate sunt informatiile financiare si nefinanciare furnizate conducerii entitatii economice pentru cunoasterea realitatilor din institutia dvs.;
  4. de a raporta managementului la cel mai inalt nivel;
  5. de a oferi consiliere pentru imbunatatirea managementului.

Auditul financiar reprezinta activitatea de examinare, in vederea exprimarii de catre auditorii financiari a unei opinii asupra situatiilor financiare in conformitate cu Standardele internationale de audit financiar ale Federatiei Internationale a Contabililor (IFAC).
Auditul financiar are ca obiect activitatile din domeniul financiar si contabil. Auditorul nostru va examina situatiile si operatiunile financiare, in functie de prevederile legale in vigoare si va exprima o opinie cu privire la acuratetea, caracterul complet al situatiilor financiare si regularitatea tranzactiilor care stau la baza acestora.
Auditorii nostri financiari desfasoara urmatoarele activitati economico-financiare:

  • audit financiar;
  • consultanta financiar-contabila si fiscala;
  • asigurarea managementului financiar-contabil;
  • expertiza contabila;
  • evaluare.

Intocmirea caietelor de sarcini si derularea achizitiilor publice

Caietul de sarcini pentru licitatii si achizitii publice constituie parte integranta din documentatia pentru elaborarea si prezentarea ofertei. Asadar, ne angajam responsabilitatea de a participa activ la elaborarea acestui instrument managerial important pe baza caruia se planifica procesul de achizitie.

Cat despre procesul de achizitii publice si implicit, despre contractul de achizitie publica, acestea pot fi de :

  • furnizare (adica dobandirea definitiva sau temporara a unuia sau mai multor produse pe baza cumpararii, cumpararii in rate, inchirierii, leasing-ului);
  • servicii (prestarea uneia sau mai multor activitati, inclusiv cele de reparatie, intretinere, instalare, proiectare);
  • lucrari (executia si proiectarea uneia sau mai multor lucrari de constructii)

Echipa noastra de specialisti asigura consiliere pe parcursul tuturor etapelor procesului de achizitie publica, intrucat cu cat etapele din cadrul unui proces sunt mai bine planificate, cu atat eficienta si eficacitatea procesului, cat si maniera de desfasurare si monitorizare a acestuia sunt semnificativ imbunatatite. Asadar, pentru realizarea cat mai eficienta a managementului procesului de achizitie publica, parcurgem urmatoarele etape:

  • Planificare achizitii (alegerea procedurii de achizitie publica si stabilirea calendarului activitatilor);
  • Initiere si lansare procedura (activitate desfasurata de autoritatea contractanta);
  • Derulare procedura (cuprinde deschiderea ofertelor si evaluarea ofertelor);
  • Finalizare procedura (inaintarea raportului de evaluare de catre comisia de evaluare catre autoritatea contractanta, comunicarea rezultatului aplicarii procedurii catre toti cei implicati si incheierea contractului);
  • Administrare contract (realizarea de activitati cu caracter tehnic, economic si financiar de catre specialisti din cadrul autoritatii contractante din momentul incheierii contractului de achizitie publica si pana in momentul finalizarii acestuia);

Gestiunea resurselor umane si formarea fortei de munca

Principalul scop al companiei noastre in ceea ce priveste managementul resurselor umane in serviciul public este acela de a asigura un personal calificat si profesionist, orientat spre inovare, eficienta si transparenta. Pentru ca succesul este asigurat de un sistem de administrare competent si activ, domeniile noastre de interes sunt:

  • Structura organizationala;
  • Structura posturilor si rolului acestora;
  • Eficienta institutiei;
  • Serviciile de sanatate, siguranta si protectie sociala;
  • Relatiile cu angajatii prin intermediul sindicatelor si membrilor acestora;
  • Planificarea resurselor umane, recrutarea si selectarea personalului;
  • Instruirea si perfectionarea profesionala a angajatilor;
  • Evaluarea angajatilor, salarizarea, recompensele si beneficiile;
  • Comunicarea cu angajatii;
  • Implicarea si participarea angajatilor la activitatea administratiei locale;
  • Managementul performantei;
  • Practici si proceduri la angajare.

Implementarea proiectelor europene si accesarea de fonduri europene

Specialistii nostri in accesarea Fondurilor Europene ofera consultanta si metode de atragere, dar si de gestionare a fondurilor europene in toate domeniile aflate in competenta administratiei publice, calculandu-le sansele reale pe care le au pentru ca proiectul sa fie acceptat. In vederea obtinerii acestor finantari din fondurile europene, asiguram urmatoarele:

  • Informarea autoritatilor locale cu privire la oportunitalile de finantare;
  • Analiza proiectului dvs. si incadrarea acestuia intr-un anume program de finantare;
  • Consultanta si management de proiect pe toata perioada de implementare a acestuia (inaintea depunerii cererii de finantare, dar si dupa semnarea contractului de finantare);
  • Studiu de prefezabilitate ce se bazeaza pe studii de suport, precum (studiu de piata, de oportunitate, studiul mediului politic si economic, studiul locatiilor, studiul mediului natural, etc.) si studiu de fezabilitate (cuprinde un amplu raport al proiectului pe plan financiar, de marketing, tehnic, etc. pentru a putea demonstra daca investitia este fezabila);
  • Completarea unei cereri de finantare;

Managementul administratiei publice

Printre obiectivele esentiale ale companiei noastre se numara si acela de a oferi solutii inteligente in vederea crearii unui serviciu public modern, transparent, eficient si responsabil. Pentru ca in Romania reforma Administratiei publice este in plina dezvoltare, compania noastra vine cu o echipa de consultanti specializati in vederea promovarii reformei institutionala. Drept urmare, oferta companiei noastre cuprinde:

Strategii de dezvoltare locala durabila (incluzand analiza potentialului local, stabilirea obiectivelor de dezvoltare si identificarea surselor de finantare)

Managementul serviciilor publice (identificarea, planificarea si reglementarea situatiei economico-sociala, facilitarea comunicarii dintre autoritatea de varf a administratiei publice cu autoritatile administratiei locale, cresterea interactiunii sectorului public cu cel privat, favorizarea relatiilor dintre organizatiile non-guvernamentale cu autoritatile locale, etc.)

Managementul financiar al comunitatilor locale

SERVICII OFERITE ANTREPRENORILOR

Organizarea de targuri si conferinte

Echipa noastra de specialisti, cu pregatire inalta in organizarea de evenimente si logistica va ofera consultanta si va asigura reusita in coordonarea si planificarea evenimentelor dumneavoatra. Organizam urmatoarele tipuri de evenimente:

- Targuri, congrese si expozitii;
- Petreceri corporate;
- Evenimente publice ;
- Alte servicii.

Locatia unde organizam astfel de evenimente este: Centrul de Congrese si Expozitii OLTEXPO, situat la Seaca, Calimanesti, jud. Valcea.

Accesari si sursa de finantare a fondurilor europene

Specialistii nostri in accesarea Fondurilor Europene ofera consultanta cu privire la:

- Programele de finantare prin care se pot obtine bani europeni nerambursabili pentru nevoile de dezvolatare ale clientilor nostri, calculandu-le sansele reale pe care le au pentru ca proiectul sa fie acceptat;
- Etapele prin care se trece pentru obtinerea unei finantari nerambursabile;
- Completarea unei cereri de finantare;
- Ce implica din partea institutiei gestionarea unui proiect finantat din fonduri structurale.

Pasii logici principali urmariti de echipa noastra in elaborarea proiectului incep cu identificarea si caracterizarea potentialilor parti interesate, cat si evaluarea capacitatii acestora, continuand cu analiza problemelor. In continuare se analizeaza obiectivele, prin dezvolatarea de solutii pornind de la problemele identificate mai sus si identificarea relatiilor dintre mijloace si efecte. Un pas important in conceperea proiectului consta in analiza strategiilor de realizare a solutiilor si apoi selectarea celei mai potrivite strategii.

Definirea structurii proiectului este esentiala pentru aprobarea acestuia, urmarind testarea logicii interne a proiectului si a riscurilor si formularea de indicatori de masurare a succesului. Pentru o eficienta sporita, planificarea in timp a activitatilor trebuie facuta in mod corect si logic. Ultima etapa este cea in care se planifica resursele (pornind de la activitatile planificate, se determina resursele ce urmeaza a fi utilizate si se elaboreaza bugetul).

Infiintari de societati comerciale si offshore

Specialistii nostri va pot ajuta cu infiintarea si inmatricularea unei societati comerciale de drept roaman cat si offshore, oferindu-va consultanta in alegerea formei juridice a societatii si asupra avantajelor pe care le puteti obtine prin inregistrarea unei societati comerciale in Romania si in strainatate. Cu o larga experienta in domeniu, ne angajam sa va ajutam sa alegeti forma cea mai potrivita pentru afacerea ta, sa intocmiti documentatia necesara si va asistam in efectuarea demersurilor, incepand cu o simpla infiintare de punct de lucru, sucursala, filiala si ajungand pana la cesiune, fuziune sau divizare.

Intocmirea si sustinerea dosarelor in licitatii publice

Intocmirea si sustinerea dosarelor sau a caietului de sarcini in licitatiile publice reprezinta parte integranta pentru elaborarea si prezentarea ofertei si constituie ansamblul cerintelor pe baza carora se elaboreaza de catre fiecare ofertant propunerea tehnica. Caietul de sarcini contine, in mod obligatoriu, specificatii tehnice. In acest sens, orice oferta prezentata, care se abate de la prevederile Caietului de sarcini, va fi luata in considerare, dar numai in masura in care propunerea tehnica presupune asigurarea unui nivel calitativ superior cerintelor minimale din caietul de sarcini. Ofertarea de produse cu caracteristici tehince inferioare celor prevazute in caietul de sarcini atrage descalificarea ofertantului. Asadar, ne angajam responsabilitatea de a participa activ la elaborarea acestui instrument managerial important pe baza caruia se planifica procesul unei licitatii publice. Caietul de sarcini se imparte in 3 sectiuni care furnizeaza informatii esentiale privind solutia ceruta:

 

  • ofera o introducere si detalii cu privire la structura caietului de sarcini;
  • descrie conditiile si instructiunile pe care trebuie sa le aiba in vederea furnizarii pentru depunerea propunerilor;
  • ofera furnizorilor detalii asupra cerintelor si altor detalii legate de bunurile si serviciile solicitate. In aceasta sectiune se vor gasi, deasemenea, un exemplu de tabel in care sa fie prezentate datele.

Procesul de desfasurare a unei licitatii de achizitii publice reprezinta o succesiune de etape, dupa parcurgerea carora se obtine produsul sau dreptul de utilizare a acestuia, serviciul sau lucrarea, ca urmare a atribuirii unui contract de achizite publica. Drept urmare, specialistii nostri isi asuma obligatia de a va insoti pe parcursul etapelor care urmeaza:

  1. Informarea asupra licitatiei publice (informatii cu privire la denumirea autoritatii contractante, procedura folosita, data limita de depunere a documentatiei de participare si modalitatea de intocmire a caietului de sarcini);
  2. Caietul de sarcini (se intocmeste de catre autoritatea contractanta pentru o licitatie deschisa, licitatie restransa, cerere de oferta, cu respectarea prevederilor legale referitoare la concurenta si conflictul de interese);
  3. Documentatia de atribuire (se refera la acele documente care contin cerintele formale, tehnice si financiare, care permit descrierea obiectiva a obiectului contractului de achizitie publica si pe baza carora operatorul economic isi va elabora oferta);
  4. Intocmirea documentatiei necesare participarii la procedura de achizitie publica.

Servicii de secretariat si birotica

In actuala revoluţie tehnico-ştiinţifică informatica, telecomunicaţiile, producerea şi comunicarea informaţiei au devenit priorităţi incontestabile dar cu largi aplicaţii în viaţa ştiinţifică, economică şi socială. În acest context a apărut o disciplină relativ recentă: birotica. Birotica vizează automatizarea activităţilor administrative şi de birou depăşind cadrul tehnic al proceselor administrative.

Birotica s-a născut din necesitatea integrării mijloacelor şi tehnicilor muncii administrative şi de birou cu tehnicile de comunicaţie şi de prelucrare automată a datelor, urmărind creşterea performanţei şi calităţii muncii de secretariat şi de birou în toate domeniile de activitate.

Secretariatul este definit ca un nucleu cu activităţi, atribuţii şi sarcini individuale complexe. În zilele noastre activitatea de secretariat presupune un complex de activităţi şi tehnici de lucru specifice (activităţi de documentare, corespondenţă, protocol, arhivare de documente).

Apeland la echipa noastra de specialisti, veti beneficia de o gama larga de servicii de secretariat, de diverse activitati de birotica, de managementul documentelor, va vom facilita procesarea, diseminarea si coordonarea informatiei si va vom asigura gazduirea societatii.

Servicii de proiectare si inginerie

Serviciile de proiectare si inginerie au la baza un studiu de fezabilitate, studiu ce cuprinde un amplu raport al unui plan de afaceri, plan demarketing, studiu tehnic, studiu de piata, etc. Intocmim studiul de fezabilitate cu scopul de demonstra daca afacerea sau investitia in sine este fezabila. Studiile de fezabilitate sunt instrumente utilizate in negocierea cu investitorii, dar si instrumente de decizie manageriala.

Prin serviciile de proiectare si inginerie, specialistii nostri urmaresc:

  1. Elaborarea studiilor de fezabilitate; 
  2. Obţinerea de avize şi acorduri; 
  3. Verificarea de proiecte; 
  4. Elaborarea de proiecte tehnice; 
  5. Elaborarea detaliilor de execuţie; 
  6. Intocmirea documentatiei necesare licitatiilor de lucrari si servicii.
  7. Intocmirea de antemasuratori si devize pentru lucrari constructii, instalatii, retele instalatii si drumuri.

Recrutarea, formarea si plasarea fortei de munca

Recrutarea este importanta intrucat reprezinta o conditie esentiala a crearii si existentei oricarii organizatii, este o activitate permanenta, iar fluctuatia de personal determina o continua nevoie de oameni.

Recrutarea de personal inseamana sa cauti si sa gasesti omul potrivit pentru postul vacant. Procesul de recrutare presupune asigurarea numerica a personalului, asigurarea unei anumite calitati a personalului concomitent cu minimizarea costurilor.

Domeniile noastre de interes privind formarea si plasarea fortei de munca sunt:

  • Structura organizationala;
  • Structura posturilor si rolului acestora;
  • Eficienta societatii comerciale;
  • Serviciile de sanatate, siguranta si protectie sociala;
  • Relatiile cu angajatii prin intermediul sindicatelor si membrilor acestora;
  • Planificarea resurselor umane, recrutarea si selectarea personalului;
  • Instruirea si perfectionarea profesionala a angajatilor;
  • Evaluarea angajatilor, salarizarea, recompensele si beneficiile;
  • Comunicarea cu angajatii;
  • Implicarea si participarea angajatilor la activitatea administratiei locale;
  • Managementul performantei;
  • Practici si proceduri la angajare.

Gestiunea resurselor umane

Prin acest serviciu puteti beneficia de expertiza specialistilor de resurse umane, optand pentru o colaborarea punctuala pe una dintre tematicile de mai jos:


- Consultanta privind incheierea, modificarea, suspendarea, incetarea contractelor individuale de munca;
- Consultanta privind clauzele specifice cuprinse in contractul de munca;
- Elaborarea organigramei si a fiselor de post;
- Consultanta in elaborarea criteriilor de evaluare a performantei angajatilor;
- Intocmirea Regulamentului Intern sau consultanta la intocmirea acestuia;
- Consultanta in intocmirea Contractului Colectiv de Munca la nivel de unitate;
- Administrarea personalului;
- Servicii Revisal;
- Servicii salarizare;
- Auditul activitatii de administrare personal

Contabilitate si gestiune comerciala

Situatiile financiare ale societatilor sunt intocmite in conformitate cu Standardele de Contabilitate Romane si Internationale. Acestea ofera o imagine fidela a activelor, datoriilor, pozitiei financiare, profitului sau pierderii entitatii. De aceea, rolul contabilitatii financiare in prezentarea informatiilor in mod fidel este extrem de important.


O buna parte din clientii nostri este reprezentata de companii internationale care prefera sa beneficieze de servicii de contabilitate si consultanta oferite de catre o firma de specialitate.
Serviciile noastre de contabilitate presupun:

  • Prelucrarea primara a datelor si efectuarea contabilitatii financiare; 
  • Intocmirea registrelor, jurnalelor contabile si a balantelor de verificare;
  • Intocmirea si depunerea deconturilor normale si speciale de TVA;
  • Intocmirea si depunerea declaratiei privind impozitul pe profit si a celui de venit (dupa caz); 
  • Intocmirea si trimiterea datelor salariatilor in REVISAL;
  • Intocmirea si depunerea declaratiei D112; 
  • Intocmirea si depunerea situatiilor financiare (BILANT) semestriale si anuale; 
  • Intocmirea si depunerea altor situatii financiar-contabile conform legislatiei in vigoare in functie de domeniul de activitatea al societati ; 
  • Certificarea situatiilor financiare anuale; 
  • Transpunerea situatiilor financiare in conformitate cu regulile contabile ale societatii mama (pentru societati apartinand grupurilor internationale).

Consultanta comerciala si studii de piata

Cercetarea pietei si a nevoilor consumatorilor reprezinta punctul de plecare in momentul planificarii activitatii economice a firmei dvs. Prin studiul de piata va putem ajuta in definirea caracteristicilor produselor si serviciilor dumneavoastra in functie de cerintele si nevoile potentialilor clienti, putem determina stabilirea corecta a nivelului preturilor in raport cu cererea de pe piata si calitatea ofertei si putem identifica segmentele de piata si a volumului potential pentru afacerile companiei dumneavoastra.
Principalele noastre activitati privind studiul de piata sunt:

  1. analiza cantitativa a pietei tinta (marimea si valoarea pietei, cererea si oferta, segmentarea pietei, cota de piata a firmei pe piata tinta, etc);
  2. analiza tendinteleor pietei (estimari privind evolutia pietei si evolutia mediului extern, amenintari si oportunitati);
  3. studiul concurentei.

Administrarea si managementul afacerilor

Intrucat orice societate comerciala necesita o cunoastere detaliata a modului de functionare a pietei, a legislatiei si a autoritatilor care o guverneaza, specialistii nostri se angajeaza sa analizeze structura organizatorica a acesteia, incepand cu incheierea unui contract, continuand cu identificarea riscurile care ar putea afecta activitatea firmei si metodele de evitare ale acestora, cu propuneri referitoare la organizarea interna a firmei si la organizarea relatiilor comerciale si terminand cu metode de dezvoltare ale societatii. Scopul esential al companiei noastre este acela de a sprijini si a ajuta o firma, prin oferirea de consultanta financiar-bancara, fiscala, comerciala, juridica si tehnica pentru facilitarea managementului societatii dvs. Capacitatea specialistilor nostri de a intelege mecanismele economiei de piaţă, de a soluţiona problemele economice şi de a se adapta la procesul de integrare europeană asigura societatii dvs. posibilitatea extinderii activitatii acesteia atat pe piata locala, cat si pe cea internationala.

Printre serviciile esentiale oferite de noi antreprenorilor se numara:

  • oferim asistenta comerciala in administrarea societatilor comerciale;
  • oferim asistenta juridica in administrarea societatilor comerciale;
  • analizam contractele deja existente, dar si cele ce urmeaza a fi semnate;
  • oferim consultanta periodica pe tot parcursul realizarii unui proiect, pana la implementarea acestuia;
  • analizam si urmarim continuu situatia economica, fiscala, dar si cea juridica a societatii cu care avem o colaborare permanenta in scopul optimizarii acesteia.